Bad day.

0kommentarer

Inte pepp idag...började dagen dåligt, ville upp tidigt för att titta på julkalendern, ville vara lite kulturel o få barna känslan som förr, är därför motstridig mot att se den på svt.se... men icke, jag vaknade, satte på 1,an 7.15, men somnade om, och vaknade lagom när det va slut.. ska nu komma ihåg o titta på de 18.30 ikväll... så kanske dagen blir bättre..

vet till viss del varför det är kasst, för att jag analyserar för mkt...uhh ja.

Har i alla fall varit på promenad med Erika och Hillevi, mkt värt att ha fina vänner.. alltid roligt att prata o umgås...tänka på massa annat, som man ej gör själv...

Nu ska det pluggas och tvättas.. är dock ej på humör för ngt...
vill mest av allt bara ligga under ett täcke o päsa i soffan... när gjorde jag det sist, en hel eftermid o kväll... hm, sker aldrig!!!

Idag sken solen här i Halmstad... o jag var inte glad, nej då...jag blev ledsen...började nästan gråta...det är 6 dec, det är sol o varmt.. och INGEN snö.. jag vill ha snö...förra året va ja ju i London mer än halva dec, o där va de som här nu.. barmark o långt ifrån snö.. men men, jag får väl tråna efter snön om jag nu tror att de ska bli någon vit jul.

I helgen ska det i alla fall jobbas, både lörd o sön, då är det julkänsla o glädje.. det värmer gott långt in.

Kommentera

Publiceras ej