En bra början på semester...

3kommentarer

Så var äntligen en efterlängtad semester här... (ok, ska väl erkänna att jag inte slitit häcken av mig hela våren, men så här lång semester har jag nog aldrig haft faktiskt.

Helgen har varit lysande..
bilder nedan.




Vi åkte till stugan och Båstad sent fre eftermiddag.
Blev vin och pizza med MIcke, Cecila och Emil i hans båt i Båstad hamn,en promenad sen hemåt.

Lörd var härligt återseende med kära vännerna Erika och Hillevi, i Halmstad.
Vi började dagen med frukost, sedan var det shopiing, samt lunch och mycket prat.. update, skratt och framtiden som ej är här... den som man aldrig vet något om.

Kvällen blev parmiddag i Båstad på Pepes... Jag,Micke, Anna och Oskar åkte från Halmstad till stugan...vinpimplande, sen taxi till Pepes, mötte upp med Cecilia och Emil.
Trevlig middag avnjöts, sedan blev det lounge i båten med TP (spel) och dricka..
Kvällen avslutades på Pepes....

Tack alla inblandade för en mycket trevlig helg.,, allt blir vad man göra det till.

Störd av regnet.. inte alls!!! haha...

3 kommentarer

Anna

09 Jul 2007 17:38

Emsan tack själva för en mkt trevlig afton.
Men du vem är hon som gör konstiga saker på en del bilder?
hmmm känner jag henne- var hon med?
;)

johanna

09 Jul 2007 20:44

Åh gumman tro du inte jga bli avis.. när jag ser bilderna på er tre. sakna er såå mkt.. måste försöka stura upp något när jag kommer hem.. vi ha ju inte setts på evigheter.. hoppas allt e bra me dej vännen.. kramar

hillevi

10 Jul 2007 13:02

tack för en superskoj lördag! lika kul som alltid att ses! höras efter min bilresA! o jag håller med johanna! kram!

Kommentera

Publiceras ej