God morgon...

1kommentarer

Ja, skryta med att man går upp tidigt vore synd att göra..... ne, 8.30 hoppade jag ur sängen.
Har dragit på mig en förkyln nu.
* Ont i halsen... blä...smakar skit o har en klump i halsen.... BLÄÄÄÄ
* Nysig och snuvig i nosen... uhhhh
* Och feber känslig... tror ej jag har feber, men känslan av dåsighet finns...

Uhh, idag ska jag och Erika göra klart praktikfallet o lämna in det, sedan bär det av till vmo direkt..
skönt att få komma hem..

helgen kommer att innebära storstädn + att jag har lovat min hjälp till sis. där hon och min kärlek håller på att tapetserar... blir nog jätte fint.

En stor kopp te nu... Honung eftersökes... det ska inhandlas....

Trevlig torsdag... utanför mitt fönster är det regn och rusk... brrr.

1 kommentarer

johanna ryden

29 Nov 2007 20:08

hjärtat ha så mysigt hemma hos familjen i helgen.. sakna dej.. kramar om

Kommentera

Publiceras ej