lussebak...

0kommentarer

       

Härliga bilder från gårdagen...så kul med tjejerna.. vi var väldigt kreativa i vårt skapande ska också tilläggas...haha..  måste tilläggas att det var julmusik i öronen under hela baket....ska det vara julstämmning så ska det vara ordentligt.

Idag har stora delar av dagen fördrivits på biblioteket med tjejerna o försök till studier... gräver mig djupt i redovisningsböckerna o sliter mitt hår....noll förståelse.. från att förstått i början av kursen, så känns detta som ett nederlag..o mer kommer...redan imorgon 10.15....ahhhh... O jag känner, faaaan...jag har ju läst detta på gymn,.. ok, 4 år sen, men lite borde ju finnas kvar i skallen... men icke de ne...

Ikväll var det ett pass på gymet....45 min core... de e väldigt kul, kul att man märker att man har kass balans...men det kan man ju bara garva åt.. ..

Nu blir det Natti...

Kommentera

Publiceras ej