Pissigt, apigt o fan o hans moster...

0kommentarer

uhhhh....

Jag som hade sån skön känlsa (inte så överdrivet stressad, nervös m.m) i morse.... (pratar om tentaplugg för att klargöra....) men efter knyta-ihop-säcken o prata om tenta frågor m.m så sjönk mitt förtroende....ahhhh, de som verkat hyggligt innan, va inte lika huggligt längre... buh!!!

Jag o Erika kom på bästa sättet (enligt oss) om man får 30 frågor på en tenta, så får man välja vilka 10 man vill svara på.. då får man svara på det man kan bäst o är mest säker på... då fpr de ju veta att man faktiskt lärt sig ngt. För det är ju så: De vill veta om vi lärt oss ngt. Och sist men inte minst. Vi lär för oss själv, inte för ngn annan...Men men...Dream on!!!!

O nu sitter jag här...men mina böcker strödda över hela bordet....
o har fått en lustig känsla i halsen, känns som ngt sitter fast, jag försöker svälja men det går inte... buuh igen.

-Finns det expert system inom  detta, kanske skulle kolla den där sjukhjälpen över nätet, där jag säger alla mina sympton, och jag (om jag har otur) får svaret.
- Du har halsfluss....!!!  OOO nej, jag har inte detta, intalar mig själv...

Nu går jag vidare med studier, så ska vi se när jag uppdaterar denna med mer "rolig" info nästa gång....

Ciao

Kommentera

Publiceras ej