Promenad motar stress...

0kommentarer

Ja, mycket riktigt...jag är stressad.. men jag har unnat mig nu både igår och idag 50 min promenad... med ljuv musik i öronenoch kläder för vädret så är det riktigt skönt att bara promenera iväg med raska steg...o sedan komma hem, lagom svettig....gå in i duschen....klä på sig myskläder och bara hoppa upp i soffan med en mindre mysig bok...
Organisations teori...blblblbl.aa..

Ja, nog om  det..som sagt...det är tentaplugg på hög nivå nu.. och jag vet inte hur många timmar som borde läggas varje dag, men jag hoppas det blir bra.. på måndag morgon ska jag vakna upp och ha ett jävlar anamma (stavas de så???) inom mig iaf...
Jag ska fixa det!!!!    Så ego ska jag vara....

Men shit, plugg är verkligen ett heltidsarb...och det känns...speciellt när man som jag vaknar o huvudet känns som om jag fått 17 slag av ett baseball trä o de p åköpet köpet känns som värsta fyllan....
varken ett baseball trä eller alkohol finns i min närhet, så svaret är bara rent ut sagt....jävla träningsvärk i huvudet...är inte van att läsa såhär mkt, läsa texter, teorier likt detta....men ahhh...

Nu ska det bli mat...avocadon o jag e bundisar, sedan lite org.teori innan TV hägrar...

Kommentera

Publiceras ej