Rolig läsning....nope!!!

0kommentarer

Nej, här bjuds det inte på någon rolig läsn direkt, men man får välja själv om man vill läsa....om ej, ett tips-sluta här!!!!!

Jag var seg som en råtta imorse....trött o jävlig...o jävlog av den enkla anledn att jag ej mår bra... halsont o huvudvärk.. den feber känslan jag hade igår kväll infinner sig inte idag...skönt de...
ska försöka dra mina små ben ner till maxi....köpa HONUNG....det är mumma för halsont de....

FInns tiden, finns tiden att bara va, att bara låta allt ligga vid sidan om, orört.. kan man bara låta de ske...
räcker tiden till att läsa,, ALLT...
Finns nog inget svar förrän man skrivit, förrän man fått vetskapen om hur det egentligen gick....

Jag är nog vek ibland,,,, av den anledning att jag kan känna att jag läst mkt, eller lagom och att jag kan saker....men frågan, kan jag rätt saker???? De jag kan kanske inte är alls det de frågar efter, och då e de ju ändå i stöpet....

På me varma kläder (dock saknas fortf den varma vinterjackan) mössa o vantar.. o pallra mig till maxi... hmm, det står ju faktiskt en bil som jag äger utanför...kan ju tänkas användas.....

Kommentera

Publiceras ej