Tenta..minnen...ahh, denna dag.

4kommentarer

22 oktober 2003, 4 år sedan...Det var dagen då Emelie Frida Lovisa tog körkort....ahhh, va lycklig man va...jag minns dagen som igår...kommer precis ihåg hur det var..vädret, känslan, kläderna tom...o jag tror jag minns vad jag åt den dagen....
Ahhh....kollade även upp dagen för 3 år sedan....2004. Det var året då jag jobbade i Stockholm....jag hade en städ och mys dag och somnade med mina barn framför Ice Age...haha....

O dagen idag....Ja, då var den första tentan för Emelie Frida Lovisa....IT använding i organisationer....
Ja, tro mig om jag hade fel.. trodde kanske inte att man skulle sitta 5 tim, men jo....från 9.00 - 14.00...o sista timmen var jag så sjukt stressad, satt o tog djupa andetag för att lugna ner mig, men min högra hand va rätt skak sista 30 min...o de va på den sista frågan 30% av poängen låg, men men....

Ja, fråga mig inte hur det gick...jag har lagt boken och allt som hör den till på hyllan, laddat om (med powerwalk o music i öronen i eftermiddag) för att göra nästa tenta på tors...även den 9.00 - 14.00...puh, sen nalkas fest och LÅNG helg.....ahhhh,ledighet....ska njuta och ge kärlek till mina bästa och närmste som förtjänar det....


I helgen tog jag 12 (ja egentligen 15 tim) paus för att gå på 30 års fest...en mkt trevlig tillställning....jag vill dock påstå att jag inte pimplade jätte mycket den kvällen, och jag måste påpeka att jag var duktig som tog initiativet till att jag och kärleken åkte hemåt i hygglig tid...

       

dock kan man må dålig dagen efter....Vill dock poängtera min halsont som pågått i 1 vecka snart o feberkänslan som kommer krypande bland dagarna....så, alkoholen + dessa "men" var kanske inte så bra blandning....

4 kommentarer

hillevi

22 Oct 2007 22:27

hej vännen! hoppas de kändes i alla fall ok idag! tänkte på dig o höll tummarna!vi får höras i morrn eller nått! plugga lungt! kram krqam

Anna

23 Oct 2007 18:30

jag tror det gick jättebra för dig och det kommer gå bra på torsdag också. jag håller mina tummar!
sitter också och pluggar och ska ge mig på en ny omgång några timmar nu. pust och stön! men tänk va glada vi kommer vara när dessa tentor är över :)
må väl min vän! puss

annie

24 Oct 2007 23:17

lycka till på tentan.
håller på dej!
puss annie

johanna

25 Oct 2007 12:56

lycka till gumman med allt vad tenta å plugg heter =) sakna dej.. hoppas du trivs där nere i halmsta.. pusss

Kommentera

Publiceras ej