Svensson svensson....kult till tusen...

0kommentarer

Ja, jag måste påstå att det är kult på hög nivå.. har nu ägnat en halvtimma åt detta program.. denna gamla 90-tals succé är ju fortfarande sjukt rolig.. jag har garvat flera gånger under dessa 30 min..

härligt att få se ngt riktigt, något som inte är reality progam härstamade från USA.. tacka vet jag svensk TV och dess familje komedier..

Dagen i ära.....Mycket Solheim cup.. i eftermid lyckades Europa tjejer spela upp sig och visa riktigt fin golf...

Annars är detta en skön laid back lörd med röd vin o mycket choklad.. Emelies bästa tips på ensamma kvällar.. nej nej, jag är inte bitter.. inte alls.... hoppas ni har det bra med festerna denna kväll..

Imorgon blir det att se detta evenemang och träffa den älskade, syster mfl..



image89


tjo tjo

Kommentera

Publiceras ej