Lördag.

1kommentarer

lördag idag, vilket innbär att jag snart ska åka och möta upp min far. Vi ska till Edins och prova golfklubbor. Sedan blir det hemåt till värnamo och mitt hjärta.
Ikväll kommer Erika till oss, ska bli middag, vin med goda vänner.
Söndagen är förlagd till att vara en studiedag, blir ju ingen 8 tim studiedag, men får vi 2 tim så är jag nöjd.

Gårdagen var mycket trevlig..
Vin, kex, ost hos Fanny... roligt att gå på fest och ej behöva gå utanför porten... bara ner till första våning.

Ha en bra helg, imorgon hoppas jag på sol iallafall.

Kram kram

1 kommentarer

iDA

13 Apr 2008 20:28

bejbe . fick du till nårra studietimmar idag ? ville bara medela att jag skaffat blogg oxå nu iiiih. du och annie ha inspirerat ! även om jag aldrig lämnar nårra kommentarer så ska du veta att jag läser din varje dag. både din o annies. Hoppas helgen ha vart skön ! puss i

Kommentera

Publiceras ej