Så va helgen slut...

1kommentarer

o ännu en helg till historien..
Fredagen va fullspäckad med jobb... det bästa va 18.30 i fredags, då jag kom hem till min älskling...vi avnjöt goda delikatesser...färsk vit sparris, ruccola sallad, ost, bröd, procciutto, och givet en god flaska vitt vin... det var underbart.
Goda vänner tittade förbi under kvällen.. vi delade några flaskor vin..o hade trevligt.

Sovmorgon på lördagen...härligt.
Frukost/fika/lunch på stan, bara jag och hjärtat... Vi strosade på stan och shoppade vårkläder o present m.m.
En härlig solig promenad med vänner, senare intog vi slapp läge en lörd eftermiddag.

MIddag med goda vänner, vin, och trevligt sällskap.

Dagen har idag bara försvunnit.. läst lite, fikat med svärföräldrarna....lunchat med vänner... hjälpt syster min med studier, gynnat McDonalds..
Körde ner ikväll till Halmstad.. jag o en tjejkompis.. o nu sitter jag i soffan, med godis framför TV.n... saknar mitt hjärta.

Ny vecka, ny dag imorgon...

Må solen titta fram... mår så mkt bättre då.

Gonatt kramar

1 kommentarer

annie

06 Apr 2008 23:43

det är alltid lika trist när helgen går förbi en så snabbt.
om solen är framme mår man bättre.ha en fin måndag .puss

Kommentera

Publiceras ej