Sommartema.

1kommentarer

hade vi som tema på festen igår...
Gårdagen fixade vi iordn allt. Jag o erika handlade o fllde min lya med mat, dricka m.m....
hela nyhem var fullt med studenter igår...volleyboll planen var verkligen befolkad... alla njöt av solen, grillade m.m i den underbara solen.

Idag när jag vaknade var det lite segt i huvudet, men skönt ändå att känna att det blev lagom igår.
Jag o Emilia drog oss hemåt innan 1. Lite småkyligt att strosa hem i surfshort.

En bild på utstyrseln från igår kanske kommer senare..
det var iallafall surfshorts, linne, flipflop, hawaiikrans typ..

Snart ska jag kila bortåt och hämta skålar m.m. från gårdagen, sedan blir det en tentagenomgång av ek. styrn.

Kram

1 kommentarer

iDA

24 Apr 2008 18:43

JA! jag vill se bilder !! puss

Kommentera

Publiceras ej