Torsdag..

2kommentarer

Dagens schem: 9.15 - 12.00 gästförläsn, sedan är det efterfölj diskussion.

Vid 4-tiden ska jag vara hemma för klippning och synundersökning.

Gårdagens sol och tänkta promenad försvann....
efter magont så gick jag hem och sov i soffan halv 4 -5... riktigt skönt. Tog mig ut på en liten promenad, för att få en nypa frisk luft... dock va solen som bortblåst och det var guddregn...

Erika kom förbi med en GIGANTISK godispåse... närmare 1kg... buhhh.. .vi planerade kommande onsdags fest.

19.30... ja, då var det spänning och hockey... hm, 1.a perioden skämdes man ju att man är HV fans..
men så roligt det blev sen... summa kardemumma: riktigt bra.. men konstigt. Sport är ju så..hockey är en sport... på 3 perioder kan allt vända..

Ha en fortsatt trevlig torsdag, så ska ja dricka kaffe o diska nu..

2 kommentarer

annie

17 Apr 2008 08:45

så sant så sant. jag försöker gå en powerwalk på morgonen. försöker=)
ska du till Småland i helgen?
Nu ska jag till vetekatten och fika med frida.
puss

iDA

17 Apr 2008 10:35

Håve e grymma !! =)

Kommentera

Publiceras ej