Ett regningt...

0kommentarer

....Halmstad och jag tackar för oss idag... usch o fy.
Tittat nu ut och inser att det är Bescksvart....uhhh, vill ju ha kvar ljuset lite längre... det går verkligen mot höst... och det kändes idag då vi satt ute i regnet under paraply... när vinden kom och blåst i så kände man verkligen kylan... uhh.

Dagen började sent och segt.... men tog mig i kragen, promerade... mycket skönt..har kollat igenom massa gamla foton, Ska ta o skicka in för framkalln. Har inte gjort det på 3 år ungefär...eller rätt så exakt. Mitt senaste album är från Sthl året...tittade, minns så mkt. Juldagen och juldagen 2005..längesen, oja. PÅsk 2006 då 2 vänner utan förvarning kom hem från en långresa. Midsommar och Sommaren 2006....så mkt minnen... ahhh. När man tänker tillbaka så minnns man så mkt detaljer... då nu är jag så taggad på att framkalla korten och sätta mig regninga dagar som denna och pyssla me album och kort...

Ikväll var det melodifestival för nollorna.¨.de var riktigt duktiga. Vi avvek lite tidigare.. handlade lite, kom hem för 1 tim sen... tog första parkett i soffan med 2 kuddar, en tidning, en marabou rulle och ett glas vitt.... ahhhhhhh.

Nu bör jag gå i lägga mig för imorgon ska jag möta upp erika 8.30 vid kåren, köpa biljetter till lörd, sedan frukost by my place.

Kram o gonatt

Kommentera

Publiceras ej