Regn & rusk...

1kommentarer

Idag vaknade man till ett riktigt skit väder....smattrade på rutorna utanför.

Igår kom vi hem efter en helg i halmstad... vi, oskar & hanna...  vi har solat, badat, åkt go cart, bio, ätit och druckit gott, njutit av livets goda.

Igår bänkade jag och hjärtat oss framför mamma mia... ahh, vilken fantastisk film...vi blev som galna...efter filmen åkte cd skivan på och vi gjorde några härliga mooves till gamla goa låtar, för att sen bege oss till  Gästgivargården och avsluta semestern med Rosé med Magnus & Jessica....kvällen var trevlig och lång, så jag känner att jag borde sovit någon timme till för att va mitt rätta jag men men..

Idag blir en fixar och trixar dag med lite allt möjligt, för att sedan ladda batterierna för att jobba imon.

Kramar

1 kommentarer

rocketqueen

05 Aug 2008 11:51

Haha, ABBA är härliga! Man kommer lätt i en glad stämning...

Kommentera

Publiceras ej