Söndags slut...

1kommentarer

..min helg har bara försvunnit... jag har helt enkelt slappat bort den, men det känns så j*kla skönt.. för jag har inte som jag har dåligt samvete över att jag inte gjort... studierna har inte kommit igång än, inget som jag ligger efter med... inga pengar har jag de kommer imon = ÄNTLIGEN. så därav kändes det jäkligt skönt att bara slappa bort dagarna.

Inledde kvällningen med en lång och skön promenad med Fanny... (det blev därav ingen jogging)sedan har det blivit tvätt och städning...enkel middag... soffan, 2 glas vin och choklad.

Nu ska jag dra mig tillbaka, jag och mina korsord.... som en gammal tant är jag.. men jag bjuder på det.

Imorgon blir det att handla frukost.. det ekar tomt i min kyl... så yoghurt måste inhandlas innan frukost... hade funderingar på en promenad innan frukost, men tror det blir segt.. har fortfarande inte kommit in i några vardagsrutiner riktigt...
shopping på stan efter frukost, fika med Anna...

gonatt och sov så gott.

1 kommentarer

annie

25 Aug 2008 08:38

hej beby. när börjar skolan på riktigt?

Jag är nog hemma denna helgen men vet inte vad som händer riktigt. tror min bror är här . Vi hörs närmare. puss beby

Kommentera

Publiceras ej