söndagsmys...

0kommentarer

det är högt på listan idag... sov ut länge.. bakde scones till frukost...underbart.
Jag och hjärtat har varit och handlat, fikat med morfar... och nu tittat klart på SAS Masters... roligt att en svensk får vinns på svensk mark... dock hade jag gärna sett edberg som etta, men men... peter hanson är väl värd detta med.
hörde precis att senast en svensk vann masters så var det 98, så det var verkligen på tiden.

Musli och middag donar jag med nu...eftermiddagen och kvällen blir lugn och härlig... för imorgon beger jag mig tillbaka till Halmstad....känns lite konstigt att sommaren har gått så fort...den har liksom nästan försvunnit, men mycket har hunnits med...

skolan drar inte igång förrän 1 sept, men det går fort dit...haha.

Nu lite packning, sen middag med hjärtat och en mysig söndag.

Kramar

Kommentera

Publiceras ej