Godmorgon

0kommentarer

äntligen får jag vakna till snö.. ahhhh.
Och det är fredag och det är helg... och på tisdag slutar jag i skolan.... ahhh

Dagen blir studier, för att sedan 16.00 bänka mig tillsammans med Fanny på julkonsert... charlotte perelli, triple and touch m.fl... hoppas att det är bra.

Gårdagen var seg som tusan efter onsdagens julfest... festen var trevligt och utgången likaså.. Dock förlorade mitt lag quizet.. men inga sura miner över det... jag har bara konstaterat att jag är sämst på geografi.. hur många kommuner finns det i sverige.. Hmm, ja trodde runt 60 och en medstävl sa lite över 80,,, ja så 83 skrev vi...idioter.. vill bara meddela att sverige har över 200 kommuner för den som är lika borta som jag.

Tillbringade dagen igår med att tvätta, slappa..mötte upp tjejerna på stadsbibblan efter lunch, så vi skrev ihop vår pres till tisdag, vi fortsatte till stan för en fika, sen hemåt o byta om för att gå en lång och välbehövlig promenad med erika o emilia.

Nu ska jag ta tag i mig, göra mig iord, äta frukost och börja dagen..

Trevlig fredag.
KRAM

Kommentera

Publiceras ej