hahaha

0kommentarer

den som skrattar sist, skrattar bäst... hahah, kanske inte är så man säger men men.. den där julklappsleken, ja, den ja.. den glömmer vi.. jag var så sämst att jag inte lyckades roffa åt mig något innan tiden va slut... jo, visst hade jag några under tiden, men inte när klocka ringde, då hade de andra haft mer lycka än jag.
Det var ju paketer för 25 kr/st, men vi var som gamla efter vissa saker såsom öronhängen, tryffel, ljuslykta, te m.m...
mycket trevlig kväll blev det iallafall.. gröt o glögg o julgodis.. o inte att glömma pepparkakor me äädelosten.. mumma..

bjuder dock på en julig bild från julfesten i onsdags.


emilia, erika och jag

bilder från igår:

 
king                                    alla julklappar

nu blir det näst sista dagen i skolan... imorgon efter 4-5tiden så tar jag julledigt från skola och halmstad i 4 veckor... ska bli skönt att njuta hemma o riktigt få julkänslan, här i min lilla lya så har jag inte något vidare julpynt.. har satsat det hemma istället..

Kram o ha en trevlig mån.

Kommentera

Publiceras ej