Alla Hjärtans Dag..

1kommentarer

För ett år sedan var jag på en skidtopp i Alperna i drack champange.. en helt underbar skiddag kom ihåg...

Idag har det varit dubbla förelösn, lite segt..
men vädret har varit sååå underbart..

Kunde en motstå en eftermid promenad i solen... 45 min, riktigt skönt.. träffade Anna o pratade lite..hon skulle ha mysig hemma kväll me sin man.. åhh, sugen man blev på de då.. sin älskade vid sin sida denna dag.. men men

Vidare hem... ta ut tvätten direkt.. älsklingen ringde.. vi pratade, sen ringde han en gång till o sa... du måste komma o öppna, de kommer ingen som kan öppna (vilket han hoppas på) jag for ut ur tvättstugan.. o utanför porten, jag där stod min älskade... 

Blev en mysig eftermiddag tillsammans.. fick så vackra rosor o hjärtan... Så lycklig man kan vara är jag.. 

image159 

Nu ikväll har det blivit sen middag här me pappa o ulla.

Jag tog fram mina kunskaper och gjorde smörgås tårta (portion).. blev riktigt bra.. o goda me..
Tacka vet ja ICA toast, och Rydbergs Ishavssallad...

 osåhär bra blev de....

image161

Vitt vin nu o njuter av att vara lycklig och glad.

Snart blir de nybäddad säng o sedan tidig morgon...

Kram o natti

1 kommentarer

Emilia

16 Feb 2008 21:14

Åh detdär såg smarrigt ut =)

Kommentera

Publiceras ej