Måndag.

0kommentarer

Ny dag, ny vecka..

detta är en vecka som jag tidigare liknade en stor kastrull pasta... fastbränd och överkokt... känner mig ungefär så.
Förläsn varje dag tom tors.
Tors vid 14-tiden.. då börjar min semester.. ska bli underbart, innan dess.

* göra klart och lämna in ek. styrn arbetet.
* göra klart syst utv arbetet, så gott som iaf...
* plocka ner mina sommarkläder från vinden..
* packa.
* Städa lyan, ingen kommer in i detta bombnedslag...
* Träna i mån av tid.
* Tenta plugga... Nej, hinns inte riktigt med.
* PS. Tvätta imorgon vid 6.45...buuuh... enda tiden jag kan..

Dagen i ära har varit ek. studier hela dagen.. när jag kom hem efter 7-tiden så gjorde ja ett snabbt ombyta för att åka till gymmet och avverka lite tid på löparbandet...fy fasenså gott de va... kroppen mår mycket bättre.

Idag är det hjärtats födelsedag... Han firades i helgen.. o igår fick han mina presenter.. bl.a en bok. ringde innan ikväll.. han hade redan läst en hel del i den...kul.

snart blir det sängen.. natti!!

Kommentera

Publiceras ej