Söndag

0kommentarer

Idag har det varit BRUNCH....
helt underbart... jag och hjärtat mitt va på Scandic Svea efter 11 och åt en underbar Brunch.

Sedan en liten kort promenix.. vidare tog vi en söndagstur....Tylösand, Frösakull m.m. Ahhh.. Tylösands Norra... vill så gärna spela golf... ahhh.

Det blev eftermiddags träning med Hillevi... mm, Body Pump, o illa att ja sträckte mig i axeln...gör ont ner i armen o ont i nacken.. så, det var ingen perfekt träning för mig... att träna me tyngder o kanske (på fel sätt) är väl ingen hitt då man redan har en skadad nacke... men men, man lär så länge man lever...  det är inte såå illa me mig, men har en del ont.

Ska nu snart kila över till Hillvi, så hon få ge min axel, o nacke massage...(blir väl inte sämre iaf)

För att summera helgen.

Fredagen var en så vacker dag... Halmstad stod i solskens skrud. och jag satt på bibblan med ekonomiböckerna 10-17, sedan kom pappa o ulla o tog en kaffe me mig.

Vidare till Skummeslöv... middag lagades. Lax o potissufflé... mkt gott o spännande.
Let´s Dance...  bästa fredags nöjet..

Lördagen blev det en tur in till Båstad för att handla...
sen gjorde jag min bästa gärning för min far...hjälpa han (som drabbades av ryggskott) att packa och hämta ved.. härlig träning för armarna att bära...

Mitt hjärta slöt upp med oss under eftermiddagen, vi lagade mat (hjärtat lagade mest...han är bra på de), god middag, goda viner, sedan TP o Melodifestival...

sammanfattningsvis. En lugn och härlig familje lördag.

Nu blir de te o bullar hos Hillevi, (bara de kanske hjälper av värken i axeln)

Kommentera

Publiceras ej