Morning..

1kommentarer

Morgon stund har guld i mun...

Idag har mitt  hjärta semester... grattis till han... själv jobbar jag denna veckan ut, sen blir det ledighet av..
Men jag kan känna att jobba är lite som ledighet för en annan som i övrigt har studierna till vardags.. att jobba e lyx, man tjänar pengar och  man tar ej jobbet med sig hem som man gör med studierna.. de ligger alltid hängandes över en.

Helgen har flugit förbi bokstavligen.. har varit med min älskades familj och släkt,  hans farmor var på besök från köpenhamn, så det var middag i fred och fika i lörd. Igår blev det IKEA och jkpg för oss, men som 2 trötta idioter, så gick vi in på A6, men vände rätt snart, då det kryllade av folk och massvis me skrikande ungar... puh, vi var ej upplagda för allt de sorlet.
Besökte mor o co på vägen hemåt... de är nyinflyttade sen 1vecka, men det var långt ifrån klart... blir nog lätt så i ett nybygge.. kaffe o bullar bjöds det på... trevligt..

Nu ska jag fortsätta här på jobbet, har nu piggnat till efter en kopp kaffe, den gjorde såå gott så.

ha en bra början på veckan.

1 kommentarer

matilda

07 Jul 2008 08:01

Godmorgon.. vad händer idag?

Kommentera

Publiceras ej