Ultraspeeeed

0kommentarer

Har min dag varit, fast ändå inte...
har däremot fått en massa gjort.

Började att jobba 7.15...skönt att komma igång tidigt. Jobbade till 18.00, så det var mycket som hanns få undan under den tiden.. mat med pappa på Harrys, mkt trevligt att få lite tid ihop, trots att man jobbar ihop så ha vi inte ens hunnit med en lunch... hemåt vid 7-tiden. Strök några skjortor till hjärtat o mina kläder.. gick till kära farmor 2 hus bort och lämnade en nyckel...tog sedan en promenad på 45 min, såå skönt i luften... pratade med både erika och hillevi.... álltid lika trevligt.
Hemåt, snabb dusch, tvätta håret o fixa de... göra en sallad till lunch imorgon. Hemkommen för en stund sedan, hämtade och körde hem pappa som lämnat in bilen... o nu sitter jag här... allmänt nöjd över att uträttat så mycket på en dag... dessa dagar gillar jag starkt..


Nu blir det soffmys, tro det eller ej.. men har såå jäkla svårt att bara sätta mig ner och koppla av, finns nog säkerligen något jag skulle kunna göra..
typ: fixa me min mob, den är inte ny längre, men ja ha ej fixat med musik eller något annat..


Jag skulle också kunna ladda ner lite ny schysst musik till poden.
Städa i skåpet med glas, då det fyllts på med glas, och allt känns huller om buller.

Får se vart kvällen leder..

Gonatt KRAM

Kommentera

Publiceras ej