En vecka..

2kommentarer

...har gått sedan jag fick tillbaka mina tenta resultat... jag har KLARAT allt.... såå lycklig blev jag när jag fick veta att jag fick ett G i databasen.. hade väntat mig ett fett U, men ahhh så lycklig jag blev... så allt slit lönade sig.. det blir ett långt och skööönt sommarlov, utan funderingar på att plugga inför omtentor...

men det är sjukt så fort tiden går... har nu jobbat ett tag.. och dagarna bara springer iväg.. det har varit mycket kort veckor.. först systers student, sedan midsommar och denna helgen seriespel... sedan är det 2 veckors jobb kvar innan det blir semester.

Imorgon beger jag mig tidigt mot skummeslöv, sedan far vi mot malmö... jag och tjejerna från laholm..ska bli roligt att träffa dom.. va 1 år sedan man såg Sofia sist... hon pluggar i USA, så det ska bli roligt att ses...

En kort midosmmar resumé.
jag, hjärtat, munk och jessica va i frösakull, halmstad... munk fyllde år på tordsagen så vi körde ett gocart race... men det pratar vi inte mer om, då jag förlorade stort och jag är en dålig förlorare.... midosmmarafton bjöd på strandpromenad, solning, god lunch i solsken, champange, vin, spel (där tjejerna vann!!), grillning och mera vin...en lugn och trevlig dag..
midsommardagen va en blandning av allt.. mingolf bland annat.. där jag vann... haha. En härlig revansch...

Nu har det varait jobb och full rulle.. tiden bara springer ifrån en.. och nu i helgen blir det seriespel...

ha en fortsatt bra onsdag...

pst. lönen har kommit idag, men känner fortfarande som en fattig student, utan någon större inkomst.. hur skapar man mervärde i sina pengar.. någon som har tips.. haha

2 kommentarer

iDA

25 Jun 2008 17:44

Åååh vilken härlig Midsommar !!

Kan inte fatta att jag helt missade att Jennie tog Studenten ?!!! Hälsa henne så mycket från mig, grattis grattis grattis. Jättefiiin på Balen oxå jue. Pusss

hillevi

27 Jun 2008 19:40

grattis! va duktig du är som klarade allt!! hoppas allt är bra m dig/ er. jag sitter hemma o syter för en hel jobbhelg, men men de skall nog gå bra. de där med att få mervärde av pengarna har jag också problem med... löningen uteblir denna månaden så jag försöker leva på csn- pengarna från maj månad... öööö, går inte så bra!!! höras snart!! kram!

Kommentera

Publiceras ej