Databas...

1kommentarer

och återigen databas... detta har jag tillbringat kvällen med... segt som tusan.. men som min älskade sa till mig innan:
- Ge järnet äskling, fixa de bara, sen kan du lägga de bakom dig...
Datamodelleringsregler är en sak som är säker, inget jag kommer att fördjupa mig vidare i... men man måste ju lära sig en massa massa, känns ju bättre att känna sig ok inför tentan...
det jobbiga är att det är engelsk littr i kursen, och det gör det hela en aning svårare.

Spinningen idag var kalas... jag blev piggare av det, känns skönt.

Nu ska jag borsta gaddarna, sedan krypa till kojs.

Bjuder på lite bilder:

    Från tjejkvällen.

Utstyrseln på vår progr fest för 2,5 vecka sen:
image188

och goda drinkar
 

1 kommentarer

annie

13 May 2008 10:33

är det en snoppp som tittar ut ur en kruka?/ annie....

Kommentera

Publiceras ej