Hjärtebesök.

0kommentarer

Idag har mitt hjärta varit här och givit mig krafter inför stundade avslutningsvecka...
Pluggat 10-15 med vännerna i skolan.
Efter 3-tiden så anlände mitt hjärta och hans syster.. lunchade ihop me lite folk på stan..
Hemma mys, sedan storhandling... jag tänkte vara duktig att handla allt jag behöber inför veckan, för att slippa åka och småhandla... blir ju fler heldagar på bibblan i veckan som kommer..

nu lite vin, skönt att rensa skallen.. men det går ej, ligger som ett täcke över mig... vill bara att det ska bli den 26/5... kl. 13.00 så börjar mitt sommarlov.. då är jag LEDIG, fri från detta plugg..
det har varit ett jätte bra år, många nya vänskapsband har knyitis... vilket är lycka. vi har haft ett roligt år ihop, mycket skatt... mycket svordomar, tårar, stress, lycka, o riktigt jäkla kul..

Nu ska kvällen fortsätta i vännernas tecken.. blir klasskompisarna och film, kan behövas.. går ej att sitta själv hemma.. blir bara stressad över böckerna som ligger här..

Kärleksinjektionen lever jag på...1,5 vecka tills vi ses igen, för den 26.e då jag kommer hem igen, då åker min kärlek till Ryssland, men han är tillbaka 29/5.... jag är kärlekskrank, jag vet.. och det står jag för.


Vinglaset slut = dags att bege sig till vännerna sina.

Trevlig lörd.

Kommentera

Publiceras ej