Måndag.

0kommentarer

Har börjat denna måndag med 45 min promenad, var svårt att ta mig upp idag, ville bara ligga kvar lääänge i sängen... men det var skönt att jag kom upp.. alltid skönt att komma ut i friska luften...
nu är det 2 veckor kvar, 2 veckor, sen tar jag och studierna sommarlov.... jag vet att dessa 2 veckor kommer att gå jätte fort...

Helg update:
Fredagen var plugg hemma, satt ute o läste lite.. sen cyklade jag stan runt, sjukhuset. optikern, hälsade på mamma me... shoppade mig en bikini inför resan... skönt att faktikst hitta ngt som kändes perfekt... handla m.m.
Grilla med hjärtat, sen hade vi bara en mysdag framför TV,n... riktigt skönt.

Lördagen....jag och syster åkte till halmstad, frukost på stan, sen var det student-klädes-shopping, och undan gick det... vid 11 hade vi inhandlat 2 klänningar till syster. Mötte upp mamma och morfar, åkte hem till mig, lunch på stan, åkte en runda utmed havet m.m. Läsning och solning ute på gården. Middag med Erika, födelsedagsfest p åen annan Erica. Kvällen avslutades på Mårtenssons...

Söndagen var lite seg startad, kan ju kanske bero på lördagen, och att man kom i säng 02.30... lite plugg fick jag gjort... solade, syster kom och hämtade mig, åkte till skummeslöv för lunch, sen blev det 12 hål golf i solsken (alldeles perfekt väder), hemma efter 7-tiden, tvätta, städa, tvätta golfklubborna!!!! Film + godis. Gonatt.


Dagen blir tentaplugg på bibblan med Erika.
Ska nu ringa en ögonläkare, då min optiker säger att jag har någon infektion i ögonen.

Kommentera

Publiceras ej