Valborgs helg.

0kommentarer

Ja, helgen började ju redan i onsdagseftermiddag... och idag är det fredag...känns jätte skumt... så lång ledighet.

i onsd jobbade jag, sedan hade vi lite folk hemma på kvällen, åt fajitas och drack gott... kvällen var lugn, trevlig och slutade vid midnatt... var skönt de... gårdagen var jag och hjärtat förbi golfbanan en runda... känns skönt att komma igång igen... en varm sommardag och en 18 håls runda... kan längta såååå!!!!

Igår var vi bjudna på grillat hos oskar och hanna... väldigt trevlig kväll.. vi spelade UNO, sist  jag gjorde de va väl under fritidstiden, så ett tag sen... men roligt var det.
Jag och hjärtat gick hem i duggregnet... trodde de skulle vara mer jobbigt... men de gick fin fint.

Nu fredag och ännu en ledig dag...ska definitivt på Apoteket och köpa mer Allergi medicin, nu jäklas nosen alltför mkt med mig.

En lång promenad en dag som denna... hälsa på kära morfar också...

Trevlig fredag och helg.

Kommentera

Publiceras ej