14,08

1kommentarer

kronor har jag kvar på kontot.. men jag är inte bitter för det.. nej,imorgon så väntas månadslyckan du pengarna ramlar in på kontot... ett fyrsiffrigt belopp så det är inga mängder att vänta på, men jag klarar mig ändå.

Varför ska man bo så långt söder och väst så att man inte får njuta snö... Jag VILL också njuta av snön..som ett litet barn. Jag vet att snö kaos kan ställa till det, men jag kan tycka det är lite mysigt så länge det inte drabbar en själv direkt, eller någon av ens bästa, nära och kära.

Nu har jag ätit lunch, trixade snabbt ihop en avokado och ägg sallad.. yummie...
nu bär det av till skomakarn, ska lämna mina stövlar, sedan biblioteket för studier..

KRAM

1 kommentarer

annie

25 Nov 2008 00:01

kom hit, här finns massa snö=)



Puss

annie

Kommentera

Publiceras ej