besök..

1kommentarer

väntas idag.. vid 12-tiden anländer min underbara vän Erika hit, till mig och Hillevi. Ska bli så kul att ses med tanke på att det var över ett år sen sist, kan knappt förstå det.
Och eftersom vännen ska på 4 mån resa så ska det bli skönt att få träffas innan hon lämnar moder svea..

upp med tuppen är jag idag känns det som,kanske inte så farligt egentligen, en vanlig människa går väl upp vid dessa tider, när man jobbade så kom man upp innan 7 utan problem (med undantag för vissa dagar)
nu ska jag göra mig iordning, sedan plugga på förmiddagen, så vi sen kan njuta av en toppen helg.

pst. kaffe behövs nog så här tidigt.

Kram

1 kommentarer

annie

22 Nov 2008 22:18

Hej beby . nu är det snö! härligt!

du enf råga, har lisa sjöstrand fått bebis ännu?hahah

pusss

Kommentera

Publiceras ej