En helg..

1kommentarer

att bara njuta av... precis så som helger ska vara..inga måsten.. de senaste helgerna har det varit stress, panik, ångest.. men nu så,, igår 13.50 så lämnade jag in sista tentan... va en skön känlsa att gå därifrån (även om de inte gick något vidare bra) så är det  iallafall över för denna gången.. 3 härliga veckor väntar..
Min förkylning har brutit ut perfekt till sista tentan och denna efterlängtade helgen..
igår var det tentafest.. jag var med och käkade,,, tjejerna va här innan, sen fortsatte vi till en fest.. men jag drog mig hemåt o hoppade utgången.. sängen var mer till min fördel.

Tror inte jag har feber idag..men känner mig väldigt hängig och tung i huvudet.
Ska snart packa ihop mina saker o bege mig hemåt...Kvällen bjuder på hallowen middag hos oss, sedan vidare på festligheter.. tror allt att jag ska försöka sova någon timme i eftermid så att man orkar kvällen hyffsat.

Igår unnade jag mig något fint.. Kände att jag var värd det efter allt slit.



hmm, vad kan detta vara.. visar en bild senare på hur den blir... tänkt den till min outfit ikväll.

Ha en bra lördag.. jag ska njuta o snyta nos.

KRAM

1 kommentarer

annie

02 Nov 2008 17:38

hoppas du mår bättre nu efter alla inlämningar och att din helg var super. puss

Kommentera

Publiceras ej