Ett regnigt och ruskigt halmstad..

1kommentarer

ja, usch  fy... det regnar, blåser och är kallt....inte ute väder... men jag trotsade vädret imorse och tog mig en frisk morgonpromenad.. var på väg att blåsa bort, men men..
har tillbringat förmiddagen hemma och pluggat.. skrivit lite sammanfattningar av vad jag läst..

har fått veta att tentaresultaten från programmering har satts upp... så om en timma har jag beskedet i min hand.. skönt att få veta bara.. även om jag ställt in mig på det värsta..

Har fixat mig laxfile och avokadosallad nu.. riktigt god lunch.. lite förvånad över mig själv nästan..

Ha en trevlig tis.
Kram

1 kommentarer

annie

18 Nov 2008 12:52

Oh hoppas tentan gick bra.

Här regnar det också massor. Plus att några gubbar gör om fasaden. Det borras så man inte hör ngt alls. BLÄ!



puss annie

Kommentera

Publiceras ej