Gomorgon torsdag..

0kommentarer

härligt att det redan är torsdag idag.. helgen kommer imorgon.
Skönt att komma upp i tid idag...

Gårdagen tillbringade jag och tjerna i Helsinborg. Vi strosade på stan.. inhandlade lite festkläder..en svart klänning fick följa med mig hem... Lunch åts på Haket.. bra och mysigt ställe... satt o njöt av lugnet och ledigheten..att blicka tillbaka en vecka i vardagen gör att man får huvudvärk.. stressen och ångesten då.... uhh. Vi fortsatte eftermiddagen på Väla och IKEA... på väla inhandlade jag nötter i lösvikt.. fanns en affär med mkt nötter, kryddade på olika vis... så en påse för 43 kr inhadlade ja... ohhh, de sved nästan att köpa snacks för 40 spänn... fattig som en lus är jag och det är hela 3 veckor kvar innan pengrna kommer på kontot igen.. fasen.. de där jäkla bidraget är alldeles för litet.. finns nog knappt en människa som klarar sin budget på de futtiga 7500kr...

för övrigt... 1 nov -1 dec så är det godisföbud för fröken carlsson..än så länge har det gått bra... faktikst inte varit sugen på de.. o nu har jag ju min 43 kr nötpåse som jag ska äta med andakt... jag o emilia tog upp godiskampen, då vår kära vän erika redan varit duktig och hållt upp några veckor.
Tidigare har jag försökt hålla upp  på veckorna, men unnat mig fre-sön, men nej... nu ska det vara 1 mån.. o de ska ja fixa...

Snart föreläsn. nu frukost och fix.

Kram kram

Kommentera

Publiceras ej