jag klarade det...

1kommentarer

1 p över G på programmeringstentan....JIPPI.. jag trodde aldrig att det skulle gå vägen, men hoppet är det sista som lämnar människan,inte sant:)
jag är evigt glad att jag kämpade in i det sista.. satt kvar hela tiden o skrev så mycket jag kunde fixa....o de va skönt nu i efterhand... ahhh, så nu ska dessa böcker upp på vinden så ja slipper se dem mer... vilken lycka..
så mycket tårar och frustration jag haft över denna jävla programmering.... nu e skiten över.. ja, kanske ska lägga till i mitt CV: datakunskaper-Java... *hahahaha* vill inte ens hörs ordet på bra länge..
så nu kan vi fira jul o nyår utan att vara bittra över en program.omtenta.

Har idag inhandlat glögg...starkvinsglögg me chokladsmak.. lite måste man ju faktikst fira.. nog får att det bara är ett av två tentaresultat.. men bätter än inget o bätter än 2 u...

dagen har varit tipptopp än sålänge.. o fick även i em ett telesamtal från iF skadeförsäkr.. de hade ej avslutat en gammal skada från 2001 där jag var inblandad..
så cathing... skadestånd för sveda o värk 1 mån + utgifter... 4000:- Tackar ödmjukats för detta.. nu ska jag också boka in en tid på vårdcentralen för att undersöka nacke och rygg, o se hur det är idag..
Men ja,, va ska man hitta på för de 4000:- (bidrag till en resa hade varit fint)

nu ska jag äta, läsa, sen träna.


1 kommentarer

Anonym

18 Nov 2008 20:53

härlig dag beby! låter grymt med tenta och 4000 extra. Kul!

nu dricker vi med glögg- ses . puss annie

Kommentera

Publiceras ej