Sensation för Carlsson...

2kommentarer

jag tig mig upp efter 7 idag och gick till spinningpasset som va vid 8.00 - 8.45... puh, det var kämpigt, men att såå skönt nu efteråt..
Igår var det en månad kvar till julafton... ahhh, känslan blir mer och mer julig...
är det någon som känner att de har bra julklapstips till pojkvän, mor och far så är jag idel i öra, för mina idér verkar vara tröga...
syster har väldigt ofta en skön inställning då hon säger:
-köp något som dy tycker är snyggt och som du själv skulle vilja ha, då vill jag med största sannolikhet också ha det. ja, så förra året köpte ja varsin likadan klänning till oss båda.. smart va.. haha, vi ha den ändå inte samtidigt.

Nu ska jag in i duschen.. idag är det dubbelföreläsn på eftermid, så det innebär att sitta hemma o läsa lite nu på förmiddagen..

Kram

2 kommentarer

annie

26 Nov 2008 08:35

Ja och idag om en månad är det annandagen!

Nu njuter vi!

ja ska klura på julklappar.

puss

annie

26 Nov 2008 08:35

Ja och idag om en månad är det annandagen!

Nu njuter vi!

ja ska klura på julklappar.

puss

Kommentera

Publiceras ej