Studier.

0kommentarer

Dagen började med föreläsn 9.15-12.00, men redan 10.30 var vi klara...jaha, bara att traska hem.
Jag hade en tid 11.45 bokad på vårdcentralen... har trott att jag haft urinvägsinfekt. så ja tänkte lika bra att kolla upp det.
Så var inte fallet, så det var i skönt på så vis. Jag ser vårdcentralens ingång från mitt fönster och det är ca 100m dit, så det var ingen större utflykt.
Nu har jag pluggat och varit effektiv.. Varken TV eller andra störande ljud har jag haft igång.
Nu ska jag ta tag i mitt diskberg som bildats.. för 16.00 så ska vi på mingel kväll (tidg kväll) med Systeam.. de besöker vårt program, så det blir vi och ettorna och våra lärare som är inbjudna att träffa dem..kan nog bli en trvlig tillställning.

Vidare till disken.

KRAM

Kommentera

Publiceras ej