onsdagens fest ...

1kommentarer



onsdagens fest med rock tema.. tycker vi alla lyckades bra med våra outfit...
en trashig rock brud skulle jag försöka få mig själv att likna..
Det blev en riktigt lyckad kväll, många skål och skratt...

bjuder på ännu en bild..


sotiga och svarta ögon är inte min melodi.. det var riktigt svårt att få till det på bästa möjliga vis, men med malins hjälp så blev det faktikst ett väldigt bra resultat.

Nu är det fredag.. idag åkte hjärtat mitt... han ska tillbringa 8 härliga dagar o varma o soliga brasilien... ja,vissa har det bra..dock är det ju jobb, så sola och bada dagarna i ända blir de väl inget med...
o jag njuter här hemma, en regning och grå fredag med att plugga och betala räkningar...

Kvällen ska tillbringas med syster.. var längesen baar vi två umgicks, då det är på tiden..
Idol mys får det nog bli.
Imorgon bitti ska jag ta med min morfar och besöka mamma o co. Så det blir en lugn och skön helg med mycket familjen..

Trevlig fredag.

ps. jag har varit utan godis i 14 dagar nu...det har gått bra, men ahhh.. ikväll.. en påse lösgodis hade ju sutiit som spricken över i.. men icke.
Nene, får nog ta o inhandla vindruvor.. cashew (dock ej de me chokladöverdrag, för de e lika med godis = vilket är lika me skiiit) o sen får väl p cornen vara

1 kommentarer

annie

17 Nov 2008 12:33

hoppas helgen var bra. snygg du var i rockkläder!



puss annie

Kommentera

Publiceras ej