Fredagen är här..

1kommentarer

ja, och det känns som det var Fredag igår.
Igår var det programmering för sista gången... alla uppgifter redovisade och klara... så skönt. Nu är det bara att plugga til tentan kvar, vilket inte är det enklaste, då jag vill påpeka att jag knappt förstått 1/10 av det vi gjort, trots att man knåpat ihop övningarna... 1 vecka stenhårt plugg sedan skrivs den tentan.
Jag, Erika och Emilia fortsatte kvällen med vårt PM2. Vi har en liten liten diff i vår balansräkning... o vi hittar inte felet.. det är så frustrerande att vara så nära, men ändå så långt ifrån. Vi avslutade kvällen med en promenad, den var välförtjänt.

Idag tog jag mig upp i tid... 7.15 för att vara exakt.
Har suttit med en finansieringsuppgift... en riktigt stor en, som vi vet kommer att komma på tentan... min ambition är att försöka pränta in den, så att man kan få ihop den på tentan... till största del iallafall.. men det är såå hutlöst svårt att få med sig alla grejer i en hel budget... uhhh ja.

Nu lite plugg till... om 1 timme åker jag o Fanny till Värnamo.
Jag har bokat in klipptid 13.15 & synundersökning 15.00... perfekt att få allt på samma dag.
i em ska det fikas med mamma och hälsa på morfar.
Sedan längtar jag till min o hjärtats mys kväll... har inte setts på snart 2 veckor, så det ska bli underbart att få njuta av varandra en kväll.. för imorgon blir det åter till plugg och hit igen.

Nu måste jag få ngn mer uppgift gjord innan det är dags att packa ihop.

Kram

1 kommentarer

annie

17 Oct 2008 11:54

fullt upp förstår jag.. ha en ovely helg .puss

Kommentera

Publiceras ej