Gokväll

0kommentarer

5 års jubileum.

5 år sedan jag tog körkort... det känns nästan som igår, när jag tänker tillbaka på det. Likaså var det på en onsdag.
Vilka minnen man har från den dagen.
jag minns vilka kläder jag hade på mig, hela dagen...ahh, det var en lyckans dag det.

Idag har det varit studier hela dagen... har ju nu då promenerat till biblioteket då jag är utan cykel. I förrgår tog jag bilen, men betala 30 kr för att parkera 6 tim.. nja, inget för en student.
Det bästa med att gå 30 min/dag är ju att man får sig lite vardagsmotion (när man har fullt upp och ej hinner besöka gymet nu under denna tenta hektiska perioden)
Idag var det ett stort minus då jag och Emilia gick hem. Himmlen hade som öppnat sig, och det bokstavligen spöade.. men som tur va hade jag stoppat med paraplyet i väskan idag (hör ej till vanligheten)

Kvällen har tillbringats framför datorn.. har nu skrivit klart en sammanfattning inför tentan.. uhhh, det drar verkligen ihop sig mer och mer för varje dag som går.. stressen o paniken.. har nog aldrig känt mig så illa till mods inför någon av de tidigare 8 tentorna jag skrivit.. ge mig kraft att dessa sista dagar skapar lite förståelse och kunskap i lilla fröken carlssons skalle... pleeeease.

Borde vara trött, men icke... däremot vet jag att jag är dödens imorgon när mobilen ringer.. Tv, n går igång, men jag snoosar gott vidare.
Det sämsta just nu är att min soffa är full med tvätt som jag måste plocka iordning och in i garderoberna med innan sängen... så, nu från tanke till handling.

Kram o natti.

Kommentera

Publiceras ej