Ny vecka..

0kommentarer

börjar idag..
dagarna och veckorna bara springer iväg. Jag vet att jag har påpekat det innan...det är skönt att vi nästan är halvvägs genom oktober (=ännu närmre julen, me like) men eftersom det är tentor om 2 veckor, så får gärna dagarna och veckorma gå i sakta mak framåt nu, för jag hängre ej med annars.

I helgen hade jag besök av Frida (barndomsvän hemifrån) Vi åt o drack gott o hade en riktig tjejhelg. Lördagen spenderades på stan, fika m.m. O kvällen blev middag, förfest, och utgång. En mycket lyckad kväll. Söndagen var lugn och skön. Frida åkte vid 3, och jag och Erika pluggade efter det.
Vid halv 7 tiden  blev jag upplockad av min far, som var på väg neråt. Handla, sedan till Skummeslöv.
Va skönt att få ett litet miljöombyte från min lilla lya... vi åt soppa och kollade TV.. bara jag o pap.. sköna söndag.
Gick upp vid 7 imorse... tog tillfället i akt att skriva ut alla underlag jag behöver inför tentorna...sedan åt vi frukost och åkte. Pappa släppte av mig, o han fortsatte mot jobbet.

Förmiddagen tillbringade jag framför datorn hemma och arb. me finansiering, och eftermiddagen har gått åt till programmering...

Nu äntligen ska det bli Spinning!!! tror de va 3-4 veckor sen sist... alldeles för dåligt.
Ska möte upp Fanny snart, så jag får allt ta o byta om nu.

Fortsatt trevl måndag,,,

pst. uhhhm hösten är här... det är kallt, börjar mörkna och allmänt grått ute.

Kommentera

Publiceras ej