Torsdag...

0kommentarer

och det innebvär sista dagen på reningen.. eller ja, kalla de va som helst. Jag vaknade 05.50 idag, såg när Nyhetsmorgon började... men sen somnade jag om vart annat.. kom inte upp förrän 8 idag heller....

fy fläta för dessa:

har inte kommit i fas med att tycka om grape än.

Jag längtar till imorgon.. frukost.... yoghurt me min goa musli.
Men idag ska jag kämpa in i det sista.

jag har fuskat lite, man ska ju äta något mellan målen, men det äpple man ska äta efter lunchen har jag förlagt till eftermid, då de blir sena pluggdagar, annars har man ju ingen energi vid 4-5 tiden.

Dagen blir både finans och progr.
Imorgon eftermiddag kommer Frida hit, ska bli kul att ses igen. En riktig tjejhelg blir det då en fd klasskompis och´kså besöker staden.

Kram o hej från mig (som gärna skiten i detta, o frossat i ngt gott)

Kommentera

Publiceras ej