23 år gammal.

1kommentarer

fylllde jag i söndags.

Födelsedags firandet började efter midnatt natten till den 31.e.. Blev hyllad av mina vänner, mkt trevligt.
Åkte hem till mina nära och kära på förmiddagen.. Älsklingen hade jag inte sett på 2 veckor, så det var alldeles underbart.

Det blev firande, goda tårtor, presenter, svampplockning, kräftor till middag o mys..
en toppen födelsedag med andra ord.

Presnterna var:
* Klocka.. bild kommer senare
* Tröja från RL
* Vattenkaraff
* Pengar
* Löparskor
* Gummistövlar
* Röd dataväska från Golla
* Miss Dee halsband

....och igårbjöd jag hem mina studie tjejer på födelsedagsfika. Choklad o hallontårtan blev en succé. Som chokladlover jag är så fick jag en hel del... me like.

nu ligger jag i soffan och njuter marabou hjärtan och kollar på The perfect man - vilken kärleksfilm.. haha, lite lagom B-film, men perfekt en tis som denna. Mr B spelar en bra roll....haha

Gonatt kramar

1 kommentarer

Anonym

03 Sep 2008 18:38

grattis i efterskott! :) :)

Kommentera

Publiceras ej