Stövletterna...

0kommentarer

här är dom:


Har svårt att riktigt gilla dom, men det kanske ger med sig.. jag har ju alltid beslutsångest över köp... (kan även ha de om ja ska köpa snickers eller daim, ja, då är det illa)
man kanske måste gå in sig lite först, innan man riktigt gillar dom. Jag har ju enbart gått i låga ballerina o loafers den senaste tiden, så inte så konstigt att känna sig vinglig och obekväm när man får en klack på foten.

nu frossar ja i fruksallad... (rensade kylen på de som fanns kvar) toppad me lite honung.. riktigt gott (ni som känner mig vet att jag inte är någon slugerska av frukt.. men visst.. äpple, kiwi o melon blev riktigt gott... Ett glas vitt hade ju varit pricken över i... men icke, då jag snar ska köra hemåt.

Nu blir det packa, sen göra mig iord, för vi fortsätter direkt till mamsen när jag kommer hem...

Kräftorna är mina ikväll.. haha..
(märks de att ja e på bättre humör... nu e jag lite ego.. hihi)

Kram

Kommentera

Publiceras ej