Tisdagsseg...

1kommentarer

oja, det är bestämt rätt ord.

Som många redan sagt och märkt så är hösten här och sommaren som bortblåst.






Denna härliga sommardag minns jag som igår, jag kom upp på vattenskidor, pst. på första försöket!! tyckte jag va lite duktigt iallafall...
Nästa sommar hoppas jag det blir mer av denna varan, det var så sjukt kul... sånt adrennalin... ahhh, mådde så väl.

Idag har jag o Erika börjat på vårt PM i finansen.. analys av börsnoterat företag. låter det upphetsande, nej..tror inte det.

En sväng på stan blev det sen.. införskaffade ett par till skinnhandskar (glömmer alltid mina antingen i Vmo el H-stad, får aldrig me dom dit jag är iallafall), så nu jäklar ska ja ha ett par i varje hem... strumpbyxor och lysen till cyklen också.. så det vara bara bra invest. jag gjorde.

En kvällspromenad med tjejerna blev det också, sedan har kvällen tillbringats i soffan. Håller på o tvättar, så det blev lite städning samtidigt också..

Progr. boken ligger uppslagen på soffbordet, men nej.. det finns ingen motivation till det idag...ska ist försöka ladda inför morgondagens förläsn.

Kram o natti.

1 kommentarer

annie

16 Sep 2008 23:34

Härligt! Sommaren gick så himla snabbt. Puh ja

puss annie

Kommentera

Publiceras ej