Tjejerna..

1kommentarer

tjejernas kväll var det igår.

Hos Erika bjöds det på Tomat & paprika soppa, med gott bröd, brie o salami... en riktigt härlig höstmiddag...vin dracks det till.. Jag och Erika delade 2,5 flaska.. men tackar tackar så känns det inte överdrivet idag (dock är magen inte i bra form, men det har jag vant mig vid).. kom upp för 1 tim sen.. ska snart ner o hänga upp tvätten som jag slängde i för ett tag sen..

Idag är det återigen en lång programmerings dag.. men bara att ta tjuren vid hornen och gilla läget som pappa hade sagt.
Imorgon fre, helgen nära... fredags eftermiddag är alltid sådär underbart sköna, slappa o njutfulla..

Helgen bjuder på familjetripp till Stockholm.. vi åker tidigt lördag morgon.

Nu ska jag äta frukost.

KRAM

1 kommentarer

annie

25 Sep 2008 13:15

hej. åh va kul. stannar ni lördag-söndag? klart du ska komma in! vi måste ses på riktigt nästa gång vi har tid. kram

Kommentera

Publiceras ej