Uppdatering den dagen..

1kommentarer

...den dagen då jag är glad och ser ljuset i tunneln på denna helvets programmering..
sitter återigen idag med skiten.. o under 3,5 tim så har jag inte blivit klar med en uppgift..
någon som känner igen sig i den frustrationen??

Jag slutar skriva här, annars blir allt bara negativt,

Hoppas alla haft en bra helg..
MIn fredag va toppen.. kalas för mamma..

Massa kräftor, goda drinkar och gott vin... kunde det blivit bättre.. knappast.. sällskapet var även det kalas bra.
* Alltid finns de små ljusglimtar i allt*

nu åter til helvetet... och det värsta nästan.. att jag får försätta min underbara spinning för detta.. vilket gör mig ännu mer förbannad..

1 kommentarer

annie

23 Sep 2008 00:44

ja visst är hon. så himla söt. Hur var din helg?

nu borde jag sova. puss

Kommentera

Publiceras ej