dagen so far.

1kommentarer

idag är det ännu en slappardag hemma..
Gårdagskvällen bjöd på en löparrunda med Cicci o Nina. Vi tog oss runt osudden, och var jag var glad som katten och kände mig förvånantsvärt pigg o glad efteråt.
Tillbringade kvällen framför DH med pojken min.

Imorse tog vi båda sovmorgon till 8-tiden. Jag tog en promenad till stan och tillbaka, åkte och handlade lite snabbt, o har nu ätit frukost, slängt in 3 maskiner tvätt, och försöker få lite pluggat.. måste bli klar idag.


såhär ser det ut framför mig nu.


Eftermiddagen ska tillbringas på Senses, ska bättre på min nagelförstärkning, sen ska vi på lite mingel med glas, konst, vin, te, kakor.. haha. en liten mingelkväll på stadens bageri med div. andra aktörer inblandade...

Kram o ha en trevlig onsdag

1 kommentarer

Anna

15 Apr 2009 15:45

Låter som en bra start och bra avslutning. Själv har låst in mig, dragit ner rullgardinen och bunkrat upp med massa kaffe- nu jäkla är det tentaplugg som gäller. Men det går inte bra, jag vill bara ut och få sol på mina kinder.

Ta hand om dig vännen min!

puss å hej

Kommentera

Publiceras ej