effektivt

1kommentarer

idag har dagen känts extra lång.
men egentligen har det nog med att göra att jag har fått mycket gjort på lite tid.
Var i skolan 9.30 - 15.00. Jag, erika och malin började med vårt nästa seminarie, och förberedde så mkt vi hann. Det är skönt att göra klart så mkt som möjligt, då vi är lediga efter påskhelgen och börjar igen den 20 april.

Eftermiddagen ägnade jag åt att plugga, sedan blev det ett spinningpass...
Dusch och städ efter middagen och nu ikväll har jag fixat iordning med massa små saker som måste fixas, och som jag vill ha fixade innan påskhelgen.. känner på mig att jag skulle bli stressad om det inte gjordes och med stor risk för att glömma också, vilket jag är en mästare på.

* Har gjort klart mitt fotoalbum som jag pillat med de senaste månaderna
* Har sökt min C-nivå till hösten.
* Bokat resa och köpt biljett till Stockholm 17-19 april.
* Städat ur min lådhurts som innehöll alldeles för mycket prylar (dock ligger mycket prylar kvar på golvet, i olika prioriteringshögar som jag ska ta itu med nu)
* Har tänkt, funderat och i huvudet smått planerat vår påskfest på påskafton...

Det är skönt att ha lite kretiva dagar och få saker och ting gjorda som jag annars är en hejjare på att skjuta upp, men vet att det inte är någon ide att göra det, då det lätt rinner ut i glömska.

Gonatt mina vänner

Kram

ps. har sett på vädret att solen verkar stanna kvar i påskhelgen. SNÄLLA SNÄLLA gör det.. hade varit så underbart. Jag hade som förslag till hjärtat att vi skulle sitta på balkongen och dela en flaska vin och bara ha de lugnt och skönt på torsdag eftermiddag... om nu solen är med oss. ds

1 kommentarer

malin

07 Apr 2009 16:52

ja solen måste får vara kvar emsan, det håller vi tummarna för..

Kommentera

Publiceras ej