Jag vill ha regn.

1kommentarer

av två anledningar

1. så att en del pollen försvinner - jag är ett töcken.. snyter som tusan, kliar i halsen och ögonen svider, jag är som att litet barn... men det går över.
2. samma anledn som jessica. Så att jag kan motivera mig till att plugga, i denna sol och värme går det inte. Jag har noll lust.

Dagen har gått i raketfart än så länge. Stan och köpte presenter m.m. samt tog en fika i solen med vänner.
köpte en blomma och gästade morfar, hem, duscha, byta om sedan gick vi till Gästgivargården och fira farmor som blivit 80 år.

Har nu tagit en power nap på 40 min, men är fortfarande ruskigt seg... hjärtat, björn, oskar o hanna väntar på mig för vin o grillning så jag ska ta o packa ihop och gå upp till dom.. dock har jag ett huvud som inte riktigt är på samma nivå som jag.. men men, som man bäddar får man ligga. Jag skulle ju kunna tacka nej och ligga hem, men riktigt så dålig känner jag mig inte.

ps. Igår invigde jag gästis uteservering me jessica o cissi.. mkt trevligt att sitta utomhus, sommarkänlan infinner sig.



kram

1 kommentarer

iDA

27 Apr 2009 07:27

Va FiN !!!

hahaha jag har en likadan =) Pöss

Kommentera

Publiceras ej